.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 1 شنبه

* اختتاميه جشنواره جوان ايراني، كه همزمان با سالروز حضرت علي اكبر برگزار شد، به محفلي براي نمايش بدحجابي، تك خواني زن، حضور خواننده غيرمجاز و حضور يك بازيگر زن كه در خارج از كشور در چند فيلم غيرمجاز بازي كرده تبديل شد. وضعيت زنان بدحجاب در اين جشنواره و اختلاط و
بي بندوباري چنان بود كه عكس‌هاي آن در روزنامه قابل چاپ نيست. متأسفانه اين جشنواره با حضور مسئولاني كه داراي عنوان اصولگرا هستند برگزار شد ولي اعتراض هيچيك از آنها را برنيانگيخت!
* مسيحيان سوئد، از لغو قانون منع ذبح حلال حمايت كردند. به گزارش مهر، اسون برنارد فست، كارولين روك، پيتر ويدرود، كارين ويبورن چهار نماينده از جامعه مسيحيت به طور مشترك طي مقاله‌اي در روزنامه "داگنز نايهيتر" از مجلس سوئد خواستند قانون منع ذبح ديني را براي جامعه مسلمانان و يهوديان لغو كند. در بسياري از كشورهاي اروپايي اين قانون قبلاً بود و بعدها لغو شد اما در سوئد به بهانه حفظ حقوق حيوانات اين قانون هنوز تغييري نكرده و شرايط دشواري را براي جوامع اسلامي و يهودي فراهم كرده است. جامعه مسيحي سوئد اين اقدام را نشانه تساهل مي‌دانند و نويسندگان اين مقاله اعتقاد دارند كه نمايندگان پارلماني مي‌دانند كه چه مقدماتي براي اجراي ذبح ديني قابل اجرا است و مي‌توانند آن را فراهم كنند. نمايندگان جامعه مسيحيت در اين مقاله نوشته اند: ما اعتقاد داريم كه ذبح حلال و كوشش نسبت به اجراي سبك ذبح سوئد كه از نظر فرهنگي مورد قبول مردم قرار دارد درد كمتري را به حيوان وارد مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.